Service

Contact
 
Broeders Webshop
Vestigingsadres: De Renbaan 1, 5282 HJ Boxtel
Tel.: 0411-671815 (op werkdagen van 08.00-17.00 uur)
E-mail: info@broederswebshop.nl
Bank: NL09RABO0191949701
BIC code: RABONL2U
Kvk nummer: 16054317
BTW nr. NL099145133B01
 
E-mails en berichten, op werkdagen tussen 08.00 en 17.00 uur ontvangen, worden binnen één werkdag beantwoord.
 
Offerte
 
Bij grotere bestellingen bieden wij de mogelijkheid om een offerte aan te vragen.
Stuur hiervoor een e-mail met de offerteaanvraag naar info@broederswebshop.nl.
U krijgt zo snel mogelijk een passende offerte toegestuurd.
 
Bestellen
 
Een bestelling plaatsen bij Broeders Webshop is binnen enkele stappen gedaan.
 
- Plaats het product (met bijbehorende aantal) in de winkelwagen.
- Ga naar de winkelwagen. Deze vind u boven in de menubalk of boven aan de pagina.
- Volg de stappen.
 
Levering
 
Broeders Webshop levert in heel Nederland m.u.v. de Waddeneilanden (verzending naar de Waddeneilanden op aanvraag).
 
De verzendkosten voor zendingen binnen Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden) zijn:
- € 10,--  voor standaard pakketten
- € 35,-- voor (lengte)vracht
 
De levertijd van uw bestelling bedraagt 1-3 werkdagen.
Indien mogelijk ontvangt u een track&trace om uw bestelling te volgen.
 
U wordt door middel van e-mails op de hoogte gehouden van de status van uw bestelling.
Let op! Het kan zijn dat de mail bij uw ongewenste mail binnenkomt.
 
Afhalen
 
Het is mogelijk uw bestelling af te halen, hiermee bespaart u op de verzendkosten.
U kiest in de winkelwagen bij leveringsmethode voor ophalen.
Zodra uw bestelling klaarligt ontvangt u een mail. Dit kan 1-3 werkdagen duren aangezien niet alle producten in beide vestigingen op voorraad liggen.
 
U kunt uw bestelling afhalen op onderstaand adres:
​Broeders Webshop
De Renbaan 1
5282 HJ Boxtel
 
​U kunt uw bestelling afhalen tijdens de openingstijden van ons filiaal in Boxtel:
​Ma t/m Za 08.00 - 17.00 uur.
 
​Wilt u uw bestelling bij onze vestiging in Oss (www.broedersoss.nl) afhalen?
​Dit is mogelijk. Geef dit dan duidelijk aan bij het kopje "Opmerkingen" tijdens het bestellen.
 
Bij afhalen altijd de orderbevestiging of factuur meenemen.
 
Betalen
 
U kunt bij Broeders Webshop veilig betalen met de volgende betaalmethodes:
 
- Vooraf overmaken
Vooraf overmaken houdt in, dat u na het plaatsen van uw bestelling het openstaande bedrag zelf overmaakt op de bankrekening van Broeders Webshop. Hierbij dient u het ordernummer te vermelden in de omschrijving van uw overboeking.
 
Bankgegevens Broeders Webshop:
 
Broeders Webshop
Rekeningnummer (IBAN): NL09RABO0191949701
BIC: RABONL2U
 
Bij vooraf overmaken kan de overboektijd 1 tot 3 werkdagen duren.
Na ontvangst van uw betaling wordt uw bestelling in behandeling genomen.
 
- iDeal
Met iDeal kunt u veilig en eenvoudig uw bestelling bij Broeders Webshop afrekenen.
​iDeal betalingen worden direct door ons ontvangen, wat betekent dat uw bestelling direct in behandeling kan worden genomen.
 
iDeal wordt ondersteund door de volgende banken:
ABN AMRO bank, ASN Bank, ING Bank, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers.
 
- Mister Cash / bancontact
Mister Cash is een betaalsysteem in België.
 
Mister Cash wordt ondersteund door de volgende banken:
KBC, Belfius, Fortis, Fintro, AXA, CBC, ING en VDK spaarbank.
 
Ruilen & Retour
 
Op het moment dat u uw bestelling, of een gedeelte hiervan, wilt retourneren dient u dit door te geven binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling.
 
Vervolgens dienen de producten onaangebroken, in originele verpakking en onbeschadigd geretourneerd te worden.
Graag een kopie van de orderbevestiging of factuur toevoegen aan uw retour.
 
U kunt uw bestelling retour sturen naar het volgende adres:
 
Broeders Webshop
De Renbaan 1
5282 HJ Boxtel
 
De kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening.
Het is ook mogelijk u retour op bovenstaand adres af te komen geven.
 
De producten worden uiterlijk binnen 2 weken na ontvangst, op bovenstaand adres, verwerkt.
 
Producten kunnen niet geruild worden.
U kunt het product (wat u geruild wilt hebben) retour sturen en een nieuwe bestelling (met de juiste producten) plaatsen op de webshop.
 
Garantie
Broeders Webshop staat er voor in dat de geleverde producten voldoen aan de redelijke eisen van bruikbaarheid, betrouwbaarheid en levensduur, zoals in redelijkheid bedoeld bij het sluiten van de koopovereenkomst.
 
Als een artikel direct na ontvangst niet naar behoren functioneert, dient u dit zo snel mogelijk te laten weten. U kunt hiervoor contact opnemen via info@broederswebshop.nl.
wordt binnen 2 werkdagen benaderd voor een oplossing.
 
De garantietermijn is gelijk aan de fabrieksgarantietermijn. 
Neem contact op via info@broederswebshop.nl als u wilt weten of het defect aan uw product onder de garantievoorwaarden valt.
 
Broeders Webshop is nimmer verantwoordelijk voor de uiteindelijke geschiktheid van producten, noch voor eventuele adviezen t.a.v. het gebruik/toepassing van producten.
 
Klachten
 
Wij doen ons uiterste best om iedereen tevreden te stellen.
Mocht u toch een klacht hebben, dan willen wij deze graag voor u oplossen.
 
Stuur een e-mail met uw klacht naar info@broederswebshop.nl en u krijgt binnen 2 werkdagen antwoord.